Friday, November 18, 2005 0 Comments A+ a-

Orait. Settle. Dah tgk Harry Potter & the Goblet of Fire. Komen aku:

Hensemnye semua bebudak tu!!! Kehkehkeh...

Especially Fred & George. Ron pun bleh tahan hensem. Rambut cantik la beb. Kalo la aku dapat boifren sorang yg ada rambut cenggitu. Harus aku tanya ape rahsianya. Hehehehe.. Harry himself toksah citer la beb. Still comel. Topless dlm Prefect's Bathroom? Wow. Tapi yg paling macho adelah Krum! Memandangkan citer ni aje ada character Krum tu, haruslah aku pergi tgk lagi movie ni.

Tapi citer dia macam ade tergantung2 la. Berpandukan buku, banyak lagi scene yg sepatutnya ada. Contohnya Rita Skeeter tu. Kan dia kantoi jadik beetle? Oh and Sirius Black. Sekali tu je? Itupun muka dia dalam fireplace tu? Hishhh!! My fav character dan tak sekali pun dia muncul sebagai orang betul? Waduh.... sedih aku dibuatnya. Hehehehehehe...

Cuba tgk quiz ni. how obsessed with Harry Potter are you? I got 45% which says - Full time Potter fan. You're obsessed. Hahahahaa.. Tapi aku rasa aku takde la obses. Cuma minat2 gitu je.

Tapi satu menda je aku tak puas hati. Masa aku nak create blog ni dulu, I tried using hufflepuff, tapi tak buleh pasal org dah guna. Biler tgk blog dia time tu...tak pernah update amenda pun! Tak aci btol. Aku sebenarnya tak suka Scabbers/Wormtail/Pettigrew. Dari sejak zaman BMI dulu aku pakai nama hufflepuff. Chatting ke...email ke...nickname aku mmg hufflepuff. Tapi ade satu muggle tu dah pakai lak nama tu nak buat blog konon2nya. Hishh..geram tol aku. Ekekekekekek... Walau cemana pun, aku tetap tersentuh jiwa biler melihat Wormtail yg huduh itu smalam. Hahahahaha...

Ok la utk korang2 semua...selamat menonton Harry Potter ok! ;)