Wednesday, February 21, 2007 0 Comments A+ a-

I've uploaded the pictures masa perjumpaan kita haritu kat the other blog. Maaf, bukan niat kami untuk melambatkan proses nye.

* Hafezh,ko takyah tgk pun takpe kot..gambo ko takde.Hehehe. :P *

Anyway, a big shout-out to Hanum yg baru je bertunang dan akan melangsungkan perkahwinannya in December, insyaAllah.

* Aku tumpang gembira ek Nom?! Hehehe.. *

This year rasanya memang sibuk lah untuk aku. Sana-sini kawan kawen, dapat baby dan pelbagai lagi aktiviti rumahtangga. Har har. Dan last week aku cek-out akunye OUM, ade 4 subject lagi. So InsyaAllah jika aku termampu dan jika diizinkan pihak OUM, aku habis by this December. So aku kena la study giler hebat sampai sipi nak pecah pala. Mana taknye, final project nak buat ape pun aku takde idea lagik! Next sem dah kena amik dah. Aiyohhhh... MUET lagik aku tak register. Harap2nye aku termampu la nak menampung semua tu dalam masa singkat.

Lepas habis Degree, insyaAllah, nak watpe?! Aku rasa cam nak goyang kaki dok umah la. Kurang-kurang 2-3 bulan...syok gak kan? Hahahahha.. Mampus aku kena penampor ngan Mummy nanti.

Okla, I still have to figure out this Flash thing. I'm so bad at it. Urrrggghhh!!!