Friday, February 09, 2007 0 Comments A+ a-

Pagi tadi naik Star LRT, aku berdiri depan 2 orang mamat Indonesia. Pastu ade la 2 orang Bangladeshi ni naik dan berdiri disebelah aku. Tetau je la tren pagi2 kan sempit sbb orang ramai nak gi keje, pulak tu tren pendek..so mmg sardin aaa. Maka tatkala itu I wonder kat mana aku berada sebenarnya? Di Malaysia kah? Atau di Indonesia? Atau di Bangladesh? Mungkin aku berada in an unknown country dimana penduduknya sungguh bercampur-aduk.

Dan dalam pada perlanggaran itu, terasa menyesal pula aku menyembur diri aku dengan wangian Issey Miyake kegemaran aku itu. Keluar je kat Masjid Jamek tu, aku dapat rasakan badan aku dah melekat2 dengan aroma mereka.

Hahahahaha..

Takpe. Kang ptg aku balik keje, aku mandi kasi wangi2... malam kang nak jumpa kengkawan dah rasa seperti perempuan kembali. Skang aku rasa mcm aku seorang pekerja construction. Huhuhuhuhuhu...jahat giler aku.

Btw, tak sabar betul nak tunggu kol 9.30mlm ni nak jumpa bebudak IMU! Hopefully ramai yg boleh datang. Sementara baby masing2 masih dalam perut lagik. Baby aku belum plan lagik nak buat biler.

;P