Thursday, August 30, 2007 0 Comments A+ a-

To all my guy friends (especially those yg tak baca blog ni) yg mana gf/tunang/wife dia rasa aku ni mengganggu kehidupan bf/tunang/husband dia, aku mintak maaf banyak2. But first get your partner to see me in person. There is ABSOLUTELY NOTHING to be jealous of! I'm fat, ugly and my face is full of pimples. I'm not even filthy rich, cukup makan sahaja, Alhamdulillah.

Kalau pompuan tu tak kenal aku langsung aku tak kesah la. Ini kalo yg dok sekampung dengan aku, anak murid makcik aku, yg sedia maklum aku ni mmg kamcheng ngan boipren dia sbb kiteorg satu kolej dan slalu travel kl-muar naik bas sama2, TANPA mempunyai sebarang hubungan yg lebih dari kawan.... itu mmg membuat aku bengkek la dude!

Anyway, I'm sorry ya. Kalau aku dah comfortable dengan seseorang itu, aku suke la berkawan dgn dia. Wat cemana? So be it la!

Moving on to a new topic. Last night I suddenly remembered this one very fine day when Adik came here. He told me he just broke up with his high school gf, and I can't help but smile. Surprisingly, he smiled back at me.

* Sheesh! *

How pathetic THAT sounds now, eh? Time tu aku rasa di awang-awangan la. Skang ni aku rasa cam nak tergelak je. Or better, pegi carik dia pastu kasi bunuh. Har har har.

Apa pun, selamat menyambut hari Merdeka yg ke-50. Silerlah tanamkan rasa sayang kepada negara jadi semangat tu boleh diturunkan kepada anak-anak kite dan seterusnya.