Thursday, August 02, 2007 0 Comments A+ a-

What do you think happened to me this morning? Of course during my drive to work la. Jalan tu jem giler, nak masuk lorong. So I was in a correct lane, suddenly ada van nak masuk mencelah. Dia dah lambat, so masuk la blakang aku kan? Sbb mmg sah2 aku dalam lane tgh gerak kedepan. Van ni taknak plak mengalah. Dia selit. Kalau selit berjaya... takpe. Dia langgarnye aku punye side mirror. Sebaik tak langgar body keta! Dan sebaik jugak la side mirror tu mmg boleh bengkok2. Hangin ler satu badan aku! Aku hon beribu2 kali. Biler dia berenti depan aku, dia jenguk kuar dari tingkap dia tanya aku apesal.

Adoi... can you be any stupid tak? So aku tunjuk la side mirror aku, dia buat signal yg dia nak masuk. Dia nak gak argue dgn aku yg dia tu betul. Isk. Cam malas lak nak layan sbb dia bangsa itu. Ala.... takkan korang tak tau bangsa yg pantang dapat keta. Dia la raja di atas jalanraya! Aku tak bukak tingkap sbb aku taknak tahap kesabaran aku hilang. Buruk jadiknye. Besides, nothing big happened so biar la kan.

So biler dah jalan tu, dia ni amik lane kanan. Orang kat lane kiri dah signal nak belok kanan. Lagipun mmg majority org kat lane kiri tu belok kanan. Yang dia ni plak dengan takde signal nye... terus jalan kedepan tanpa menghiraukan signal orang-belah-kir- yg-nak-belok-kanan tu. (Complicated tak citer aku nih? Hahahahha...) Ape lagi beb... kena hon la sekuat hati. So, point aku disini, some people are born and bred stupid. And since you have to control your anger, do not curse them. Instead, have pity on their endless stupidity.