Thursday, September 13, 2007 0 Comments A+ a-

Selamat berpuasa!!


Banyak dugaan aku harini. Mostly bab traffic la pagi tadi. Then aku baru cek email. Boss aku send email suruh aku settle satu keje nih. Mmg dah lama dah dia suruh, aku bukan tak buat...cuma banyak sgt problem utk aku buat. Biasa la, dia boss. Dia mana tau ape2. Dahtu siap CC kat bigboss, sama reporting officer aku. Heh. Aku rasa cam nak tampor je. Kalo la ni bukan bulan puasa, harus dah kena maki hamun dah boss aku tu. Benda kecik la beb. Alignment kat resolution problem je. Small matter. Dah sah2 tulis kat depan tu dia punye best viewed resolution. Dah setup development server kat ofis, tapi somehow aku edit dia taknak ubah ape2. So aku kena duduk kat UEM sini buat keje. Dahla aku kena pegi Singapore training, balik sini keje cam nak mati. Aku sorang2 buat most of the things sbb member aku sorang takleh pakai, sorang lagi kena handle project lain. Biler time aku nak ke UEM? Biler aku ada kat UEM sini aku banyak keje, aku kena install Oracle la, software dari Singapore la, nak meet dateline utk org2 UEM ni pulak. Dia tau sangat aku ada keje kat sini. Aku keje 24 jam, sampai 6 pagi pun dia tau. Dia cakap smalam dia ada modify aku nye footer. Oh jadi dia dah tgk la file tu cemana? Dia ingat senang la aku nak modify? Bukannya aku kena modify yg atas ngan bawah. Aku nak kena modify yg tengah2. Maka yg tengah2 tu ada pakai beberapa files. Ingat senang ke nak carik? Ingat semua orang expert guna Sun Portal ke? Member aku yg expert tu pun tak geti ok. It's SUN PORTAL for crying out loud!!!! This boss of mine is SUCH a pain in the a**. Ada 5 org member aku dlm project ni, takde sorang pun yg suke dia. Hahahaha.. so bukan salah aku, ok.

Fuh... sabo Scab.... sabo.... SABO!!!

Huh... member aku yg takleh pakai tu baru call. Nak cucuk external hard disk kat mana pun nak tanya aku.

SABAR, SCAB!!!!