Tuesday, March 18, 2008 0 Comments A+ a-

Nota 1:

I define pink to a whole new level.

That is, if you see me in this tshirt I'm wearing now. Don't think I'll get any boyfriends today, though. Semua sudah buta dengan terangnya warna baju aku ini. Tapi kalo dia pakai spek itam, ok lah.

Nota 2:

Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku

Dipetik dari lagu Ungu - Cinta Dalam Hati.

Boleh di-aplikasi-kan dalam hidup aku, kalau tak silap. Tetapi mungkin lebih sesuai jika digunakan deskripsi seperti yg tertera dibawah:

"Aku tgh tunggu bas no. 96 nih. Tolong jangan kacau"

Nota 3:

Tak suke! Tak suke! Tak suke!

Aku pandai (bukan nak belagak, tp nak bagi sedap hati walaupun diri sendiri tahu dimana tahap kecerdikan sebenar), tapi sayang, aku bodoh. Berusalah dengan lebih gigih untuk mengekalkan tahap sabar yg maksima dalam diri ini. Breathe in, breathe out.

"You can do it", kata myOtak kepada myHati.