Thursday, March 06, 2008 0 Comments A+ a-

Wahai blog, dulu aku sakit hati aku cerita pada seorang manusia nih. Dan lepas tu manusia tu pulak buat aku sakit hati. Dengan cara yg sama (or worse) yg buat aku sakit hati in the 1st place.

Buang masa aku. Buang tenaga aku.
(Notice aku menulis tanpa menggunakan capslock, demi bertahan sabar)

Aku tak suka keadaan diri aku biler marah. Atau sedih. Atau sakit hati. Oleh itu lebih baik aku pendam sendiri dan buat diam. Cuma kadang2 aku rasa penat men-saiko-kan diri sendiri lalu I turn to you, blog dearie.

Aku harap tahap kesabaran aku bertahan. Jika ditakdirkan satu hari I have to face that person, biarlah aku tetap bersabar. Walau sakit hati macam mana pun, walau aku nak perli tahap melampau pun.... jangan sampai aku tertampar ke, termaki hamun ke, terbuat dia sakit hati balik. Sesungguhnya membalas dendam itu tidak baik.

The truth will shine....