Tuesday, June 07, 2005 0 Comments A+ a-

Hari2 pun aku post jugak...walaupun ntah ape2 je aku tulis.. Tapi aku tulis gak..janji diri aku sendiri paham. Walaupun takde orang baca, takpe..janji aku dah meluahkan dari dalam diri aku. Contohnye skang ni..ntah ape2 aje la aku tulis. Tapi takpe, janji aku tulis. Dah kuar apa dalam pala otak aku. Ha. Kan dah ulang2 ayat aku tuh. *sigh*

Apsal la aku takde skill menulis eh? Jadik cam Judith McNaught ke..Sandra Brown ke.. John Grisham ke.. Dan Brown ke.. JK Rowling ke.. aiseh...syoknyaa!! Takpela, bakat boleh di asah. *LOL*

Apekah bakat saye?
1. Tido
2. Makan
3. Bermalas-malasan

Kalau di asah lagi la sekiranya bakat aku tu, confirm aku jadi cam belon. Skang ni pun dah ala2 dah..pasni 2kali ganda. Isk isk.

Ape aku mau citer eh? Ermmm... Mummy dah ok demamnya. Jari yg bengkak tu pun dah surut dah. Alhamdulillah ler. Hidung aku still camni gak. Pantang takde udara bergerak, sakit giler mau bernafas. Asyik mau bersin-tapi-tak-jadi je. Malas aku mau layan karenah diri aku ni. Eh? Bley ka aku kata camtu? Heheheh...

Yang aku rajin layan adelah kebangauan aku. Tapi dah ok dah skang ni, tak kritikal sangat cam the last 2 weeks. Bagusla. Sakit otot2 aku ni biler dok tersengih sorang2 sepanjang masa. Isk isk. Oh tapi mana tak aku berangan nye.. dia ada kat Kluang skang ni. Kursus. Kalau ada kat ofis, dah lama aku ber YM ngan dia. Kire memberi semangat tatkala bekerja la nih. *LOL*

Eh..aku tulis ni nanti korang baca gak eh? Ermm..takpela. Lantakla. Sedang gumbira. Huhuhuh.

Ermm...baru je get off the phone with Fizah. Hehehe..biasa la..biler dia tak dapat ber-email dengan kiteorg, dia akan call aku. Pasal Cik Anom tu jarang nak angkat tepon kalau orang call time keje. Bizi sakan makcik sorang tu. Hehehe.. Anyway, bincang jugak nama2 baby. Teringat haritu Mummy ada mention pasal nama "Amira". Hehehe..Fizah tanya..itu Mak aku nak kasi nama kat anak dia ke..anak aku? Hhehehe.. Relax dulu..Mummy takkan suruh aku kawen cepat2 punya.. Walaupun pernah la Mummy mention pasal menda2 ni..tapi takkan punya la! Umur aku 23 skang ni baru la Mummy leh terima hakikat aku ber-boyfriend. Kalau time skolah, time kat college dulu.. mmg confirm kena marah!

Dahla. Penat lak aku menulis ni. Keje tak sesiap lagi. Sembang kat tepon punye la berkurun..mana taknye! Huhuhuhu..

*Eh...perut berkeronchong la plak. Teringat McDonald's nih. Cemana?*