Wednesday, June 29, 2005 0 Comments A+ a-

Kenapa?! Kenapa?! Kenapa?! Kenapa?! Kenapa?!

Aku rasa cam tak sanggup je lagik nak mengharungi hari2 yg mendatang. Cewah.. ayat cam berat giler masalah aku. Bukannye ape pun sebenornye. Ni kes malu ngan bebudak JB tak abih lagi la nih. Timing takde yg lebih baik selain Encik Jamal berada di JB pada waktu dimana cerita aku masih hangat diperkatakan.

Khinzir betul laaaaaaa website tu...!!!!!!!!!!

Malu giler tahap dewa cipan siot. Walaupun itu bukan lah kebenaran, namum... isk.. tak sanggup aku nak memperkatakannya. Terngiang2 dalam kepala otak aku keadaan mereka di studio yg sibuk mentertawakan aku. Oh bilerkah perasaan malu ini boleh hilang?? Cepat la biarkan mereka lupa tentang perkara ini.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....tensennye!!! Sampai tak lalu makan aku harinih. Campur penat wat assignment lagik..keje kat ofis yg belambak lagik.. waduh waduh.. aku rasa terbengkalai la aku hari Ahad nih. Terbengkalai dalam keadaan yg masih malu dengan mereka2 di sana.

EeEeEe.. MALUNYE!!!!