Tuesday, June 28, 2005 0 Comments A+ a-

Sesuatu yg sangat memalukan telah berlaku ke atas diri ini. Puncanya adalah daripada satu website yg bodoh itu. Malu semalu malunya aku sekarang ni. Menda tu memain je sebenarnye..tapi memain pun, malu la jugak aku. Giler la. Keterujaan aku untuk pegi JB later this month terus termati begitu sahaja. Aku tak rasa aku buleh berhadapan dengan mamat2 itu. Oh malunye!!! Mengapakah ini berlaku ke atas aku? Porque? Porque?!
Cukuplah aku malu dengan kengkawan Mummy yg dah tahu cerita pasal sorang mamat ni yg suke kat aku masa darjah 1 dulu. Darjah 1!! Punye la bertahun yg lalu..tapi still. Malunye aku dengan kawan2 Mummy..apetah lagi dengan family si dia itu. Confirm aku tak balik Muar dalam masa terdekat ni.
Jadi kesimpulannye, aku stuck la kat KL dalam bulan yg memalukan ini.
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!!