Friday, June 03, 2005 0 Comments A+ a-

Semua orang kat Muar tengah demam. I mean SEMUA. Semalam masa call rumah, Mummy la paling teruk. Dengan selsema, batuk nya.. Kesian aku dengar. Tapi Alhamdulillah pagi tadi Mummy kejutkan.. dah tak sound as awful as yesterday. Lin ada kat Muar skang, ajak aku balik skali Sunday. Hmmm...bagus gak kalau balik. Harap2 kalau aku balik, terubat sket demam Mummy tu. Ekekekeke..

Lagipun both Ghaz & Yati's family will be there to celebrate Ajim & Syami nye birthday. Mesti masak sedap2. Nyum nyum! Jadik tengok la kadaan. Kalau Saturday night/Sunday morning terasa sangap sangat kat KL nih, balik ler aku jawabnye. Rindu plak kat Ajim & Ajiq dah lama tak jumpa. Padahal diaorg pun dok kat Rawang je. Hehehehe..

Today, lepas asar..akan berlangsung majlis pernikahan Farah dengan Rahmat kat Kedah. Isk..sedihnye biler tak dapat tengok kawan yg rapat dengan aku kawin. Sebak dah ni!

~ Untuk Farah dan Rahmat, tahniah kat korang.. Semoga berbahagia hidup sebagai pasangan suami isteri. Aku doakan agar kebahagiaan korang kekal sehingga ke anak cucu...cicit dan sebagainye. ~

Uishh...tak sangka kata2 tu bleh terlintas dalam pala otak aku. Heheheh... Aiseh...apsal aku rasa cam sedih2 je nih? Emo la plak pagi2 nih. Dah la. Nak layan perasaan kejap.