Thursday, June 16, 2005 0 Comments A+ a-

Kenapa aku suka sangat tulis pasal aktiviti harian aku eh? Sape la nak baca eh. Hmmm..takpela. Bleh aku jadikan bahan rujukan tatkala aku terlupa nanti.
Semalam giler ngantok ler. Mana taknye, malam yg aku cuti tu, balik umah pun dah kol 2.30am. Nak mengelakkan bebudak burger punye pasal la nih. Sebaik diaorg tutup awal mlm tu. Kalau tak, ade yg subuh baru balik.
Itu ler smalam sampai rumah je terus tido. Satu hari tak makan takpe, janji dapat tido. Tapi still larat lagi pegi tgk wayang ngan Khairul ngan member dia, Yus. Gi tgk House of Wax. 5 hengget je..sama cam beli VCD haram. Hehehehe.. Cerita tu mengerikan ler. Tak la best mana pun. Tak takut mana pun. Tak terkejut mana pun. Tapi ngeri tgk cara dia bunuh bebudak tu. Yuck! Geli..geli!! Aku takmau tgk citer tu lagi. Brutal betul. Aku rasa Fizah confirm takbleh tgk nye. Kang ada yg muntah sampai demam2 kang. Huhuhuuh...
Tido mlm tadi mmg syok. Tak sedar ape2 pun. Tau2 Mummy call kejutkan subuh. Tanya kol brapa balik mlm tadi. Heheheh...sib baik dah inform awal2 nak kuar ngan sape, kat mana.. kalau tak 11.30pm tu agak lambat la kot. Hehehehe..