Thursday, January 26, 2006 0 Comments A+ a-

It's only 10am and I'm blogging already. Keje dah abih, only some research to be done before kite semua go off to one whole week of fun and laughter. Wah..description over tuh. Hehehehe..

Mari menjenguk kerja saya:

1. Update on webserver, database, whatever-else latest versions.
2. List of books for the librarary. (Dahlia, I told you kite keje kat library. Plus: No talking, No lauging, No handphone. Eating in the office is just a bonus.)
3. Training courses and centres... yet again!
4. Discussion on Online Help.
5. Progress report.

Hmmm...nampak gayanya banyak benda yg aku nak kena settle kan nih. Tapi semuanya memerlukan kepakaran net-surfing aku aja. Kecuali No. 4, which I am too damn lazy to do it anyway. Tomorrow's Friday la kan.. and the following Friday cuti semua dibekukan. Jadi, sape aje la yg ada mood mau buat keje? Plus all these kebisingan dan bau-bauan yg datang dari renovation of the office. Ahaaa... blom setahun lagi office ni kan? Tapi dah buat reno work yg besar2an. Let us see how far this new office layout will work out for them ok? I seriously hope it will last long enuff, as all of us have to come to work and help out with the angkat barang, kemas2 and all that stuff.. next Friday. The day most Malaysians are fast asleep and having a great time-off with their loved ones.

Kata suruh plan cuti baik2. Tak kasi amik cuti sekali banyak2. Tapi biler time tgh peak season utk cuti, ada peluang orang semua nak bermesra dengan keluarga, they have to spoil it la. Aiyaaa...no need to talk about this cuti2 issue some more la. They are the boss. They make the rule. Ikut aje la.. komplen2 lak. Amende lu, Jhn!!! Hahahaha.. (You see, I'm going nuts already!)

Yesterday, it seemed to take forever for the day to end. And today, it seems like an eternity. This morning, belum 8.30 lagi aku dah rasa boring. I can't wait for tomorrow la. Takbleh tahan beb...... Pala otak aku separuh berada di ofis, separuh berada di shopping complex sekitar kl, separuh berada di Langkawi. Dan separuh lagi memikirkan tentang duit, baju yg nak dibawa, plan for Saturday, plan after Tuesday, plan for next weekend, so on and so forth.

Ahaksss...another email la pasal keje. Soh betulkan lagi sket lak. Another discussion at noon. Kuang kuang kuang.... Orait boss. I'll be here. Where else would I be kan?

Ok, so I'm out of things to write as of now. Aku publish dulu mende nih, satgi nanti bosan2 aku update lagik la kan? Dulik ape kalo mende nih panjang ke...takde orang nak baca ke... ramai sgt orang membaca dan terasa ke... ni blog aku. Suke aku la. Macam diary aku gak kan? Keh keh..you haven't seen my diary la dude. Diary ngan journal sama ke ek? Aku rasa aku lagi banyak simpan journal la. Sejak darjah 3. Kat rumah kl aku nih ada 3. 2 dah full. Plus writings dalam notepad kat pc aku. Plus blog ni lagi. Plus blog kat frenster ngan myspace lagik. Wahhh... giler menulis la aku nih. Ntah ape2 jek la aku tulis. Aku rasa aku lagi banyak menulis dari bercakap kot. Aku lagi suka cakap pada kertas dan notepad dari cakap dengan orang kot. Kalo cakap ngan orang, nak kena jaga perasaan diaorg, nak kena pikir dulu ape kite nak respon.. banyak keje la plak. Baik diam je kan? Huhuhuhu...

Anyway, have to go now. Mr. Shamarque sudah tanya plak pasal email boss tadi tuh. Ekekeke.. sorry dude. Semangat lak dia nak wat keje. Mentang2 la dia cuti esok. Tak aci tol. Ade ke dua2 lelaki cuti esok? Mr. Lollipop sorang ni pun takde gak. Esok dating ngan Dahlia aje la nampak gayanya.... Ehhh aku tak berenti2 menaip lagik?

Orait orait. I'm off. Bye!