Friday, February 10, 2006 0 Comments A+ a-

Alhamdulillah, rumah dah dapat. Around the area gak. Depan surau kat flat Dahlia. Pasni lagi kerap la aku tgk muka Cik Dahlia nampaknye... Isk isk isk... ehehehehe...

Terima Kasih yg tak terhingga kepada Mummy, Makton, Manji, ahli keluarga dan semua rakan2 yg telah membantu dalam proses pencarian ini. Kata-kata semangat dari anda amat saya perlukan! Namun begitu, pengorbanan yg paling hebat adalah daripada ibuku sendiri. Siang malam berusaha mencarikan rumah baru untuk aku. Walaupun hari2 aku ucap terima kasih kat Mummy, tapi rasanya masih belum cukup lagi. Macam mana la aku nak balas jasa Mummy ye? Isk isk. Terharu sungguh aku.

Harinih kepala rasa ringan la sket. Barulah aku lega nak balik kampung dan tolong Mummy pulak settlekan things for the house.

Tapi aku still tertanya2... biler la agaknye aku dapat gi shopping kat JB ye??