Friday, February 17, 2006 0 Comments A+ a-

I was early this morning, pasal ada kerja nak disiapkan. On the way naik lrt dari rumah dah terfikir nak makan nasik lemak harinih. Cam terliur lak tetiba. Then suddenly aku turun je tangga kat Masjid Jamek tu... orang punyalah ramai!!!!!! Then aku dengar suara kat intercom tu kata ada technical problem, train had to stop a bit longer kat KLCC. Macam haram btol!!!!

BENGANGNYE AKU!!!!

Aku naik 2 LRT nak gi keje. Star tak banyak problem pun?? Ada, tapi tak rasa sangat pasal tren dia besar, panjang dan kalau peak hour banyak gak yg lalu. Ini tak. Dah la tren pendek, sempit, pastu bodoh sangat asyik nak ada technical problem je.

FAK LER... GERAM TOL AKU!!!

Habis la nasik lemak aku tak dapat nak makan. Sampai kat ofis plak, cleaner bangunan baru nak sabun lantai! Aduh............!!!!!!!!!!!!!!!! Can't things be any better today????!!! Dah la jalan tu sempit, ramai orang nak lalu lalang... pastu time tu jugak la dia nak sabun lantai. Dah la aku lambat... tapi still aku sampai ofis kol 8.30am on the dot. Yang buat aku bengang nih aku nye cite2 tak kesampaian. Hilang terus mood aku. Baik2 aku happy pagi tadi... agak2 scale 9 la... lalu jek halangan2 pagi tadi terus kosong happy mood aku. Aku rasa nih aku baru cakap 2 patah perkataan dan aku blom senyum lagik. Bangang punya PUTRA LRT!!

Eeeeeeiiii..... aku telan idop2 gak kan semua orang!!! Geramnyeeeeee geramnyeeeee geramnyeeeee...!!!!!