Tuesday, April 18, 2006 0 Comments A+ a-

Kalau aku senyum/ketawa/menangis dengan tiba-tiba, doesn't mean that I'm crazy. Aku memang suka berangan dan men-saiko-kan diri aku sehingga batinku tersiksa (wah..."novel" nye ayat aku!) . It's in my nature.

Semalam aku berasa sangat gembira kerana dapat membeli 2 buah buku cerita di Kinokuniya, KLCC. Dan Brown - Angles & Demons juga John Grisham - The Broker. This morning I was so psyched about it and told Prisha, Min & Zaila the whole adventure of buying books, eating Cinnabon & meeting Lily kat KLCC. Until aku membuka Friendster aku dan mendapati Dia telah mem-view profile aku. Terus aku tergamam dan rasa gusar (wah...lagi sekali!!) . Pastu aku tengok rupa2nya ada new message. Maka aku pun clik la untuk melihat sapekah gerangan yg telah meninggalkan mesej kepada aku. Rupa2nya Dia juga.

Oh no...!!!

Bukan aku tak suka, dan bukan juga aku suka... tapi... ntah ek. Aku dah di tahap buleh melupakan dirinya (wah wah) tapi tetiba lak msg aku pehal? Mintak nombor fon la, kata nak kasi hadiah la. Aiyoh...please la! Gua kenal lu la beb... walaupun kite cuma sempat kuar bersama dalam 4-5 kali cuma...tapi I know you. And I thought lepas dia kata fon dia hilang dan no fon aku pun lenyap skali.... dia takkan contact aku lagik. Kurang lah rasa sakit di hati ini. Tetapi tidak (errmmm...ni ayat novel gak ke?).

* Uwaaaaa...!!! *

Apesal aku bengong sangat???!!! Eeeeeiii....!!!

Aku tak suke. Aku tak suke. Aku tak suke.... dengan diri aku yg cenggini.