Friday, April 07, 2006 0 Comments A+ a-

Selalu aku menatap wajah Blogger ni. Tapi selalu tu jugak la aku tatau nak tulis apa. Biler tak menulis, balik2 aku akan bukak gak blog aku. Hmmmm...

Aku terasa macam.....

. Nak pegi makan kat Keramat mlm ni .
. Nak lepak kat tepi pantai sambil study weekend ni .
. Nak pegi tunggang tebalik kat Genting ngan Jaja .
. Nak lepak2kan diri kat tempat yg sejuk dan mempunyai pemandangan hijau .

Tapi.....

. Adakah aku mempunyai wang saku yg cukup?
. Adakah ibuku memberi keizinan untuk aku meluangkan masa bercuti dgn diri sendiri?
. Adakah aku geti pam tayar keta aku yg agak lembik itu?
. Adakah aku rajin utk kuar diwaktu panas?

Sehabis tensen pun study utk exam next week...aku rasa aku akan ke KLCC cuci2 mata kat Kino. Takpun aku gi Galaxy layan wayang ape2 je la yg ada.

Kesimpulannya, aku pasti aku akan dok terperap dalam rumah. Kuar sekali je ptg Sabtu nak gi panaskan enjin keta pastu pusing2 sket. Itulah dia perjalanan hidup aku pada hari minggu dimana aku takde kerja & tak balik Muar. Sangat melambangkan kemalasan aku. Oh, satu idea la. Maybe aku leh gi carik2 barang kat Giant dan belajor masak. Yup... memasak to kill time. Good idea babe! Tapi nak drive ke Giant tu malas laaa...

;P