Thursday, April 13, 2006 0 Comments A+ a-

My first attempt on cooking wasn't that bad afterall. Spaghetti Bolognese... kire cun gak aaa rasanya walaupun ada kekurangan. Ekekekeke... Pasni nak kena adjust sket lagik. Aku agak berbangga dengan diri aku yg berjaya masuk dapur & membuat kerja2 yg sepatutnya. Slalu aku masuk dapur amik air ngan basuh tangan jek. Huhuhuhuh....

Memandangkan aku tinggal seorang diri, masakan aku...aku la yg perabihkan sumernye. Revenge la kire. Pasal smalam nye paper (exam) susah!!! I studied and focused on everything in the module, except for VBScript. And... please guess topic mana yg banyak kuar? Yup, I stayed in the exam hall...cracking my head until Ketua Pengawas Peperiksaan tu kata "sekarang sudah pukul 11 pagi 40............. pagi" Have you ever heard orang memberitahu masa dalam keadaan tunggang-tebalik cenggitu skalik? Sebaik la aku bleh control gelak aku dalam hall smalam. Lawak btol la.

Oh and today... it's official that Dahlia likes the color PINK.