Tuesday, September 19, 2006 0 Comments A+ a-

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhh!!!!! Bengangnye aku!!!!!!

Dah tau haritu kasi aku keje menimbun... pastu gi kasi lagi smalam. Dengan senang2 cakap soh provide link aje.. aduhaiiiiiiiiiiiii...mana la nak boleh! Dah tentu la salah kalo aku just biar dia baca ID dia je. Aku nak kena alter balik the WHOLE damn thing ok! As if u don't understand. Dah la nak kena cek balik satu2... kalo satu page, satu file takpe gak. Ini satu page nak kena gi tgk 2-3 file... pastu ade parameter yg nak kena bawak la... itula ini la... menyampahnye!!!!!!!!!!!!!!!

Aku tau la aku yg tak geti buat...tapi sape je tak bengang biler keje due esok, harinih aku tgh terkial2 nak carik balik ape nak kena bawak...nak kena letak... pastu error sana sini... nampak cam sikit...tapi back-end dia tau tak brapa banyak nak kena betulkan????!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tensen!!!

Dan menambahkan tensen aku dengan keadaan yg terkedap takde air-cond dan takde kipas. Dah berkali2 aku dok mintak kipas kat admin. Admin pun takleh nak watpe unless diaorg nak gi beli. Kipas ada satu kat Board Room. Yela, orang atasan je la yg dapat kipas. Orang bawah yg menggerakkan keje ni...yg kuli batak ni.... terpaksa lah MATI KEPANASAN!

Please la. Buy us the fu**ing fan already la deyyy!!!! Dulu kat IMU kemain lagi...tak cukup fan berdiri yg banyak extra tuh...tambah lagi dengan fan dinding. Yela, time tu mintak aje duit sumer dapat. Skang biler dah company sendiri... tiket kapal terbang yg 1st class bleh beli...siap bleh cancel last minute yg memerlukan beribu2 ringgit utk bayar penalty nye. Tapi satu kipas tu pun susah nak beli. Kipas bukannye mahal sangat pun. Kalau dah taknak sangat jaga kebajikan staff cakap je la. Ape dia ingat semua staff kat sini tak tahan sejuk ke? Beli aje la...make sure staff selesa nak wat keje. Jadi takde la staff jadi bitchy macam aku nih!!

Kedekut!!!!!!!!!!!