Monday, September 04, 2006 0 Comments A+ a-

I have a new obsession. And he's called Abg Mekanik Sexy kat bawah rumah. (Note to Dahlia: Sesungguhnye bukan JO, ok!)

The other day he gave me a killer stare ok. And I managed to form a slight smile which lasted about 1 second, then aku tertunduk sipu2 dan terus lari naik tangga masuk rumah. The next day he was sitting at his usual chair, smoking. Aku beranikan diri nak senyum dengan dia. Akan tetapi, dengan tiba2 dia memandang aku dan dia melemparkan senyuman. Ouch!! Kali ni ok sket la. Aku sempat senyum ngan dia, yg bertahan dalam 2-3 saat, then aku tertunduk sipu2 dan terus lari naik tangga masuk rumah buat kali kedua nye.

Kalo cenggini la kan, rasanya it'll take years to even have him saying "Hi" to me. By then he'd probably have loads of kids and I'd have a boyfriend (As if!). Yup, he does look like he's married. Walaupun aku belum nampak cincin kat jari dia, tapi mana ada orang yg nak their wedding ring diselaputi grease, kan? The Teacher pun tak pakai cincin kawen dia masa kuar dinner ngan aku. Padahal aku sedia maklum dia dah kawen, ada anak and such. Pelik la orang lelaki nih.

Anyway, harinih aku kena balik awal la nampaknye. Kol 7 abg tu dah blah. Lagipun aku nak cek keta, dan membuat persediaan untuk menonton CSI pada jam 8.30 malam. Ahahahahahha... alasan beb...alasan!