Wednesday, September 13, 2006 0 Comments A+ a-

Have you ever wondered what happened to your old crushes from school? I was just thinking last night... as I stare blankly at my dearest friend, The Wall, trying to get some sleep.

Kalau my cousins read this... I will be SO dead, but what the heck.

My first crush was this guy named Latip. Standard 1. Kecik2 dah gatal kan? Well at least dari kecik aku dah tau yg aku ni straight orangnye...suke lelaki sahaja. Cousin Yati used to tease me about him, but I kept my cool. (Of course! I never show my true feelings ok) About 2 years ago, his elder got married, and kiteorg punya rahsia selama ni terbongkar... thanks to Mummy, Latip's parents and Auntie Radziah! I was embarressed (and still am) when Mummy broke the news that the real person who gave me that flower back in Standard 1 was actually Latip, not his brother... as what he claimed. But I rejected the flower la back then. Malu beb. Dia masuk Skolah Sains pastu...sambung UKM if I'm not mistaken. Amik Engineering. Dah habis belajar dah kot. Yela, bak kata Cousin Farah, "Eh Jhn dah 24! Tak sangka nya. Slalu ingatkan Jhn ni kecik2 lagi". Awwww...shucks!!

Then came Azam. Satu skolah dok gossip aku ngan dia. Tapi aku suke dia kejap je...sbb I cannot handle all those rumours la u know... I tak suka u! Aku ingat lagi ade sekali tu aku terjumpa note kat bawah meja aku...budak kelas pagi yg tinggalkan. Note tu utk member aku Yati (cun, dan baru je kawen haritu). Budak yg tulis tu kata kat Yati, jangan terhegeh2 suke kat Azam...sbb dia ada Jhn. Tergelak beso aku time tu. Pastu aku gi kasi note tu kat Azam. Kiteorg gelak je la. Tapi pastu satu skola tau. Skola aku tu kecik je...skolah arab pondok la katakan. Hehehehee.. Azam ni comel, and as usual, parents dia kawan Mummy jugak. Hehehe. I guess when you're a teacher in a small town... everybody's your friend la. Dia gi skolah kat Kedah and found a girlfriend, who is said to be rich...and her family really digs this Azam guy. Sape tak suke? Cute dan pandai. Pakej, ok. Then a few years back they got married & sambung belajar kat Jepun bersama2. Ntah2 dah anak 2 dah skang. Hehehehe.. Giler tak sangka aku dia kawen awal. Umur 21 kot time tu. Muda!!! Aku pun masih hingusan lagi. Kehkehkeh.

Pastu Heezan. Hensem!!!! Tengah2 zaman skolah, dia gi pindah JB plak. Dia sambung kat English College. His elder sister kawan Cousin Lin. Haritu kakak dia kawen & Cousin Lin pegi tgk. Dia kata Heezan masih hensem...dan masih bujang. Kalo aku cun, skang gak aku gi tekel dia. Alas, I'm not... so aku continue life as it is.

Yang paling hebat ialah jiran aku, Hilal. Bukan dia yg hebat... ke-crush-an aku kat dia yg paling hebat of all. Dia Arab, keturunan Sheikh. Botak ala Mawi, pakai spek berbingkai hitam dan SANGAT comel (time tu la, skang dah tak). Mummy pun suke dia nih... sbb comel giler. Kalau hari Jumaat, aku suke dok bawah rumah & buat-buat buat homework.. padahal aku menunggu dia dan abang2nye berjalan/ menaiki motor keluar untuk Solat Jumaat. Lama gak aku suke dia nih.. tapi aku tau dia tak tahu akan kewujudan aku. Dan sebab tu aku layan lagu Intoxicated - Possibility. Masa Form 5, aku satu kelas tution Math ngan dia. Tapi dah tgh tahun kot...dia masuk lambat. Aku tengok perangai dia yg ntah ape2 tu... dan dia berkawan baik dgn sorang mamat dalam kelas tu yg aku tak suke. Turn-off beb! Tambahan lagi, dia takde la pandai mana dalam bidang Math. Lelaki biasanya bijak Matematik... biler tak, aku cam kureng sket la. Sejak itu...aku tak suke dia. Harapkan comel, tapi perangai ntah hape2. Skarang balik Muo aku jarang nampak dia. Lagipun I don't really care sbb pada aku dia dah tak comel. Hahahaha. The last time I heard, Mummy yg berbual dgn dia. Katanya sambung kat UiTM Segamat. Tapi tak habis rasanya. Pastu ape jadik pun aku tatau. Tapi dia tak abih blajo pun takpe kot. Family dia ada bisness. Kaya semacam je. Dulu aku nak no. plate JFS4040, tapi diaorg yg beli. Perdana V6 fav aku plak tu. Skang tambah plak dgn 4x4 ape ntah. Beso semacam. Kaya family dia...so lantak dia la nak jadi ape pun kan.

Itulah manusia terakhir kot. Lepastu aku masuk college...takde la crush ke mende nih. Aku cuma men-setia-kan diri aku kepada Brad Pitt & Keanu Reeves sahaja.

Weiii...tulis punye tulis dah kol 10.15 plak. Japgi ada discussion ngan The Boss. Harus aku stop sini. Ter- hyper plak harinih. Okla. Selamat bekerja!