Monday, October 09, 2006 0 Comments A+ a-

Abg Mekanik : (after giving his sexy stare, of course) Apesal lambat harini?
Scabbers : Tren rosak (dan dalam hati berkata, "Eh, dia cek time aku balik gak ke?")
Abg Mekanik : Ooo.. Lrt yg ni rosak?
Scabbers : Bukan yg ni, lagi satu...Putra.
Abg Mekanik : Apesal tak naik kereta?
Scabbers : Ermm...taknak la. Jauh, lagipun mahal la parking kat sana.
Abg Mekanik : Keje kat mana?
Scabbers : Kerinchi

.....dan hati ini berbunga riang sambil skipping naik tangga.

Akan tetapi, pagi ini sekali lagi Putra LRT telah memberi dugaan kesabaran kat aku. Aku sampai Masjid Jamek at 8.05am, but I boarded the 5th tren at around 8.25am (Kalau tak jem, aku akan sampai ofis 8.20am). Tren lambat, orang terlalu ramai. Tapi yang bestnya...tren on both sides sampai saing. So mana tak jem nye kat bawah tu?

* Sigh *

Oh hey, Baby Aqeem dah bleh jalan! Heheheheh... geram betul aku tengok dia. Tembamnye!!! Pastu ada gigi dua kat bawah. Dan yang paling best, dia ada kebolehan mencakar orang dengan memberi kesan kepedihan yang mendalam. Hehehehe..