Tuesday, October 17, 2006 0 Comments A+ a-

"Saya selalu turun Melaka jumpa member2. Diaorg main moto...."

Berpandukan pernyataan di atas, please tell me yang dia bukan Mat Rempit. And that dia tak pernah kenal Jebat, dan dia belum kawen. Please!

Ok la, enuff obsessing over him already (but believe me, I'm still smiling).

Sekejap je dah nak raya kan? Cousin Dina asyik dok msg aku kata tak sabar nak balik la..takde mood nak belajar la.. soh aku dengar lagu raya la... Hehehehe. Aku pun nak raya gak, tapi disebabkan aku masih memikirkan ttg assignment haritu, dan keadaan traffic nak balik kampung hari Sabtu, dan nak pegi amik Mak Leha kat KLIA malam raya, dan keadaan traffic malam raya... aduhai.. mood aku termati separuh jalan. Oh, dan kewangan. Biasala.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I am seriously SeRiOuSlY S.E.R.I.O.U.S.L.Y bored to death! Another hour to go. Harini tak dpt jumpa Abg sbb nak kuar ngan Capix. Tapi dah suruh Dahlia tengokkan. Kalau dia senyum dengan nada gatal kat Dahlia, confirm aku tak suke dia lagi.

Jadi ade lagi sejam nak wat ape? Dah baca dah Season 2 punya synopsis of Grey's Anatomy. Which, aku tak dpt tgk jugak malam ni. Takpe...raya & KFC punya pasal. Ape lagi yg perlu aku lakukan? Hmmmm....