Wednesday, December 20, 2006 0 Comments A+ a-

I like a guy who digs rock. As in the music genre, dan bukannya lelaki yg mengorek batu. I don't mind if he smokes, tapi make sure he looks all macho doing it. Stok yg pakai kemeja belang2, engineered jeans dengan rambut cacak2 tu toksah la. Aku lebih rela yg pakai bermuda pants and black t-shirt dengan rambut normal tu.

Dan kalau aku ada anak lelaki, aku suke kalau rambut dia macam....

John Mayer

John Mayer. Sexy lah. And very much adorable with the hair like that! Hehehehe.. Dan kalau aku ada anak perempuan, aku suke kalau rambut dia macam....

Alisan Porter

Alisan Porter. Comelnye dia dalam gambar tu. Remember the movie Curly Sue? Yup. She's the one. Sekarang dah besau dah tak secomel itu lagi. Sebenarnye Mummy yg suka sangat citer tu. Plus, Mummy was hoping I have that kind of hair. Mummy rambut kerinting cenggitu la..tapi malang skali anaknye tak ikut sgt plak. Huhuhuhu... So now I'm hoping MY daughter would have that hair. Dah la rambut cenggitu kan, pastu muka masing2 macam Arab kan. Aduhaiiii comelnye!

Yang aku tulis ni semua angan2 je. Tapi at the same time ia menjadi cita2. Dah bosan la dengan cita2 "nak berjaya dalam pelajaran" la, "nak jadi anak yg baik" la... aku ubah sket cita2 utk tahun depan. So yg korang baca dari atas tadi... aku harap aku akan dapat. Hahahahahaha.. (serious shit nye poy!)

Tapi sebenarnya aku nak tulis mende lain. Harinih last day Shahrul a.k.a Shamarque a.k.a Mat Rempit Kg Pandan. Hahahahaha... Aku nak buat shout-out kat sini.

"All the best ok dude! Belajar rajin2 kat UiTM sana. Jangan asyik dok ngurat aweks je... Susah la nak tekel Dina kalau cenggitu. Ingat2 la kiteorg kat sini ek yg akan breakfast kat kedai Mak Omar dan lunch kat Toyyiba tanpa kau.... (dah sedih dah ni). Keep in touch yea. And last, but definately not least..

I'll miss you!"

Aku dapat rasakan office ni akan bertambah boring tanpa Encik Shahrul Faiz KL (ooooppss!!). Sape nak menyakat aku sampai aku sakit hati nanti? Sape nak buat ofis ni ceria kalau ada majlis2 keramaian? Dan yg penting.... Sape nak teman aku gi pantry diwaktu petang?!