Tuesday, December 26, 2006 0 Comments A+ a-

Sabtu haritu Arin tido rumah aku. So that night, kiteorg plus Dahlia, Wandi dan Zul pegi melepak kat kedai makan kat rumah Keon.

* Disini aku ingin meminta maaf kepada Pizli dan Hafezh, juga rakan2 lain kerana tidak menjemput. Apekan daya, hanya kami berenam sahaja yg free... kot! (dalam erti kata lain bujang la)

Disini saya sertakan gambar2 yg berkaitan.


The guys were trying to spell out "Pizli" sebagai tanda peringatan. Hehehehe.. Ape pun, insyaAllah jika tiada apa aral..kami akan sampai ke rumah ko.

Selain melepak dengan kawan2 IMU, malam tadi Fendi datang amik aku nak gi makan. I haven't seen him since he went to UK kot. And he's worked in KL for about 2 1/2 years already. Punye la lama! Tak sedor aku rindu giler kat dia. (Eeeewww!! Geli siot ayat aku nih). Skarang dia drive Honda yg Hafezh citer kat blog dia tu, dan makin hensem aaa. Serious shit aku excited jumpa dia malam tadi. Rasa cam nak peluk je, tapi apekan daya.... tunang orang. Heheheheh...

I guess it was a good long weekend. More of a reunion weekend.