Monday, March 19, 2007 0 Comments A+ a-

On a dizzy Thursday evening...

Kakak : Boleh bagi IC number?
Me : 4062
Kakak : Errmmm... IC number... 4 nombor akhir je.
Me : 4062

Kakak carik my green card silently for a short second, then...

Kakak : Takde la. Ape IC number tu lagi?
Me : 4062
Kakak : Betul ke number tu?
Me : Eh, bukan ek?! Alamak... ape number IC saye nih?
Doctor : Aaa.. u ni pendatang ke? Tatau nombor IC sendiri?
Me : Jap ek kak. * Isk, ape nombor IC aku nih? *

Sambil aku stumble nak kuarkan IC aku, aku pun sebut out-loud IC number aku dari awal.

Me : Ha! 5682. Hehehehe...
Kakak : Heheheh.. Aaa ok. Ade pun.

Maka aku pun masuk utk berjumpa Doc Shariff (the best doctor ever!). Dia kasi aku MC memandangkan aku dah bengong2 sampai IC number sendiri pun tak ingat.

Me : Kak, sori la. Tadi tu nombor telefon saya. Dah pening la. Confuse!
Kakak : La... nombor telefon ke?! Hahahahahha...

Dan kakak tu tu sambung sengih2 sambil tergelak kecil sampai la selesai dia bagi aku ubat.

Hishhhh!!! Malu giler!!!!