Wednesday, March 21, 2007 0 Comments A+ a-

The other day during AF5 concert, I told Mummy aku bleh ngurat Syawal since he's 23.

"Dia muda setahun je dari Jhn"

Just now, I discovered that his birth year is 1984. Hey... that's cousin Dina's birth year! He's 2 years younger?

Damn! Lupa plak aku 25 tahun ni. Kehkehkeh...

Which reminds me to remind all of you to mark your calendar siap2. 11th April. As usual, I want an expensive gift ok (Yes, korang bleh start kumpul duit dari skarang). But at the end of the day, I know nobody but my family and closest friend would remember. And I can't celebrate coz I have an exam the next day. Last year pun sama gak kan? Hehehehe.. what luck!

Anyway, sejak kebelakangan ni aku rasa cam aku tak sanggup nak buat ape2 sorang2. Tengok wayang pun dengan kawan2. Weekend kalo tak terperap dlm rumah, aku kuar dengan kawan2. Balik keje nak makan kat luar pun aku ajak kawan2. Nak gi Mont Kiara pun kena heret Omar gak. Haritu Mummy balik tinggalkan aku sorang2. Masuk je rumah, sunyi semacam. Sedih giler!! Rasa cam nak menangis je. Ape kena gaknye dengan aku ni. Aku dah biasa buat semua benda sorang2, tetiba rasa cam takleh nak menghadapi hari2 yg mendatang keseorangan..

Ouch!