Wednesday, February 13, 2008 2 Comments A+ a-

En. PMW : Kau tak update ye hari ni? Blog?

Scabbers : Blom lagik. Aku tatau la ape nak tulis. Kang aku tulis menda2 yg depressing kang.................. ko menyampah plak.

En. PMW : Tulis je la. Aku nak membaca je.

In addition to the conversation above, aku membuka blogger dan menconteng arang di kanvas content ini. Walaupun hakikatnya tiada apa dalam kepala otak aku untuk dinukilkan disini.

Cerita Pangkor? Hmmmm... biar lah memori manis itu dalam kepala aku sahaja. Akan tetapi, sape2 nak tengok gambar boleh lawati Myspace saya.

Selanjutnya tiada apa yg hendak diperkatakan. Aku takda Umar atau Amni... aku cuma ada Omar saja sebagai kawan chat. So memang life aku tak menarik. Hahaha..

* Jgn marah ek, bang!

Akan tetapi aku suke life aku sekarang. Aku lebih banyak spend masa dirumah, sbb intenet aku betul2 depan Astro. Dan couch aku kalau duduk, confirm akan terbaring dengan bantal2 empuk dan kusyen-yg-dah-mencecah-lantai-akibat-tak-dapat-menampung-berat-aku. Jadi sambil aku menonton Heroes Season 2 hasil dari download aku, mata aku menjeling Tom & Jerry di kaca TV, jari jemariku sibuk chatting dan Torrent aku setia dengan queue movie dalam list.

Takde la aku depress tengok hp aku yg tak pernah nak berbunyik. Tak perlu la aku sibuk2 msg member2 sana sini sbb jadual aku dah penuh. Biar lah aku lupa daratan. Biarlah aku dengan diri aku. Biarlah....

:P

2 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
3:54 PM delete

ada la life kalau mcm tu.. cuma in different way je.. aku takde internet,,, tak leh download.. kita tak boleh dpt semua sekali jihan,... kena ingat tu hahahahaa.. sbb kalau kau ada baby.. bila masa plak kau nak menonton heroes dan mendownload.. ehehehe..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
3:58 PM delete

huhuhu.. kalo aku sorang takleh la. tapi harap2 dapat laki yg rajin jaga anak so aku leh tgk Heroes. muahahahaha... :P

Reply
avatar