Friday, February 15, 2008 0 Comments A+ a-

Friday is finally here.

Hooray!!

I'll be more productive next week, I promise! I'll sleep less, chat less, eat less, daydream less... I'll work like The Company ( amacam, ada gaya Heroes tak? :P ) depends solely on me. Tapi before that... let us enjoy the coming weekend. Oh I am so looking forward to spend the weekend here. See what's in store for me.

Mari kita bergembira
lalalalaaa~
Usah fikir duka lara
lalalalaaa~

Memang bila hujung minggu tiba, aku terasa seperti ingin menari. Apetah lagi bila mendengar Mary J Blige - Just Fine. Dance baby, dance! Dance like there's no tomorrow.

Hahahaha. Giler rupanya aku nih.

Eh tapi serious la. Aku rasa macam aku dah terkena Introduction to Insanity. Ah, biarla. Kalau aku gila pun ape salahnye? At least aku boleh melakukan ape2 tanpa perasaan.

Amende aku nih?! Cakap macam takde ajaran agama. Hish! Memalukan.

Excuse me.