Thursday, December 11, 2008 0 Comments A+ a-

Apart from Taufik/Taufiq and Hidayah, I kinda like the name Maryam/Mariam. Ibu Nabi Isa, kan? Yang melahirkan Nabi Isa tanpa bapa, kan?

Ok. So aku dah ada 3 nama anak. Walaupun aku rasa mcm aku takkan kawen, tp at least aku ada nama anak. Hahahahaha.. giler la weiiiii. Ah lantakla. Janji aku suke nama-nama tu. Mana lah tau kan...

Kalo zaman skang ni, orang mesti kata nama Maryam tu cam zaman dulu. Tapi takpe, janji makna nye bagus dan hopefully orangnye pun berkualiti (eh bleh ke?). "Nama itu doa... berilah yg terbaik".

Sebenarnye nama Omar/Umar pun aku suke jugak. Tapi tahap suke aku tak setanding dengan 3 nama yg sebelum ni. So, tak masuk list aaa... lagipun nanti ade satu sperm tu perasan over plak. Anak Pizli takpe lagi. Sejuk hati Pizli ngan Liza harapnye.

Anyway, enuff about names. I'm on diet. Starting today. Not just a regular reduce-weight diet, but caffeine diet. So I'm cutting down my coffee/nescafe/tea intake, and also chocolates. I had "soya suam kurang manis" for lunch just now, ok. How it sucks! Kurangkan ais pun ye. Terasa macam sinus menjadi2. Dah 8 hari aku dok selsema. Habuk di sekeliling aku nih menjadikan hidung aku gatal2. Smalam macam ada terbaca pasal ice ni, sbb tu aku start kurangkan.