Wednesday, December 03, 2008 4 Comments A+ a-

Awek depan aku ni baik jugak orangnye. Masa first day kiteorg kat sini, dia bagitau aku plug tu da rosak, takleh guna. Pastu dia explen kat aku cemana nak gi surau. Dia pun vendor jugak. Handle system ape pun aku taktau.

Orangnye cantik. Kurus, kecik2, putih gebu, kulit bersih takde jerawat... mmg cun la kirenye. Tapi dia tak tinggi. My height je la. Tengok gaya pun ok jek. Pakai jam swatch skin yg aku dok usha satu ketika dulu. Baju2 pun takde la nampak exclusive giler, tp ok la.. normal utk orang melayu. Nampak mcm sebaya aku je. Dari cara dia cakap, jalan.. mcm baik2 je budaknye. Sopan aaa. Pakai tudung.

Biasanya dia dtg awal dari aku. Tapi pagi tadi aku tgh jalan dari parking nak ke ofis, dia drive masuk. Owh.. pakai Swift kaler merah ok! Comel giler. So aku terus rasa minah ni mcm perfect la. Aku bet gaji dia dah kurang2 3k da kot. At least. Untung betul boifren dia.

Mana aku tau dia ada bf? Huhuhuhu... Sebab kadang2 ada org call (ringtone Alicia Keys - No One) dan dia akan duduk senyap kat seat dia. Sebenarnye dia bercakap, tp berbisik.. sgt perlahan sampai aku tak dengo. Biasa la kot utk org bercinte. Hahahaha...

Aku dah la terasa sungguh kecil selama nih. Now I feel even smaller.

4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
9:02 PM delete

there's no need for you to feel small. gua pon mcm lu gak... far from being perfect. kalu lu rase kecil..gua ni laaaaagiii kecil. hehehhhehh

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
10:13 AM delete

sudahla woii.. semuanya nak rasa kecil.. apa yang kecil??? korang semua perfect dari mata orang lain. or dari mata aku at least.. better than aku at least.. aku taknak cakap aku small jugak sbb somewhere ada orang yang tengok aku perfect jugak.. tengok aku besar...

Kalau awek tu dah clash dengan boyfriend dia suruh dia call aku.. hehehe..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10:10 PM delete

mak aih.. detailnye ko menyekodeng die????

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:08 AM delete

cracking : physically lu mmg kecik dari gua beb.. heheh..

pizli : engkau maybe ada la, tp aku mmg confirm takde org nak tgk aku ni ala2 perfect. *sempat lg gatal yekk
:P

sperm : dah nama awek cun.. aku usha la beb.. mcm ko tak biasa.. :P

Reply
avatar