Monday, December 29, 2008 4 Comments A+ a-

Kinokuniya punya offer skang ni memang best. I bought 3 books for slightly under RM80! Plan nak beli HP and the Half-Blooded Prince, tapi tak nampak bayang pun. Manakala buku Twilight menimbun! So ape lagik. Gua kebas la satu beb.

Dan aku baca balik posting Hafezh haritu. Separuh dari aku setuju dengan wife Hafezh, Nisa, yg kata buku tu tak brapa best. Tapi masalahnye aku baca dengan pantas, and now I can't wait to get to Kino again to buy the 2nd book. Yes, part of me jugak kata buku tu agak addictive.

Tapi kan, aku tak faham apesal Bella macam susah sangat nak lepaskan Edward dari pandangan mata dia. Masa kat sepital after Bella kena attack dengan James tu pun, dia cam panic giler biler Edward cam ckp soh dia gi dok Jacksonville so dia takleh nak harm Bella. Aku sungguh tak paham. Is it mmg semua org becinta akan feel that way? Or is it kalau u becinta dengan vampire je akan jadi macam tu? Macam mengada2 pun ye.

But still, membaca selepas menengok movie mmg lah tak syok.

4 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
9:50 AM delete

"Tapi kan, aku tak faham apesal Bella macam susah sangat nak lepaskan Edward dari pandangan mata dia. Masa kat sepital after Bella kena attack dengan James tu pun, dia cam panic giler biler Edward cam ckp soh dia gi dok Jacksonville so dia takleh nak harm Bella."

Scab, jangan cakap Bella gitu! Dia tak ngengada!

Anyway, biar aku quote balik, orang kalo dah bercinta mmg bodoh yg amat. Jatuh cinta dengan vampire pun, sampai sanggup jadik vampire.

Tu tak kira lagi yg banyak buat 3gp tuh.

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:40 AM delete

Oh so, memang bukan pasal cinta vampire je la nih ek? Kire kalo manusia biasa bercinta pun cenggitu gak la? Citer tu cam nak menunjukkan betapa dalam nye cinta mereka lah? (PUKE!)

Ok la. Aku akan cuba fahamkan. :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
1:20 PM delete This comment has been removed by the author.
avatar
Anonymous
AUTHOR
1:22 PM delete

Tak, aku just nak cakap, "JANGAN KUTUK BELLA!" buruk padahnya nanti. Nanti ada silver Honda City halang jalan ko nak balik nanti, ko tau la nasib ko. Jangan ingat Malaysia takde vampire macam Edward. (I am not referring to Awie langsung!)

Reply
avatar