Tuesday, January 06, 2009 7 Comments A+ a-

Pada suatu hari, saya came across satu website yang menampilkan imej2 menarik dan photoshop tutorials on how to create them. Maka saya telah mencuba nya dan header ini adalah satu test kepada ilmu baru yg telah saya perolehi.

Saya menulis teks ini adalah untuk menurunkan gambar Farah dan char kuey teaw Makcik Salmah itu. Ini adalah kerana ia sedikit sebanyak mengganggu pemandangan mata saya yg masih belum berpuas hati dengan hasil kerja saya. Tujuan saya meletakkannya sebagai header bukanlah to brag, instead saya lebih gembira jika ada kawan2 yg sudi memberi komen dan tunjuk ajar untuk mengembangkan lagi bakat saya dalam bidang design.

Ape? Bakat?!

Hahahahahha.. Dude. Tolong pulang ke pangkuan jalan. Sedar diri la. Please.

7 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
5:02 PM delete

nanti ajarla aku guna photoshop secara intensif..

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
5:04 PM delete

eh kejap.. kat mana aku boleh makan kuey teow makcik Salmah?

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
5:50 PM delete

eh baik ko tanya hafezh. atau arin. atau omar. semua tu pakar. aku ni small-time beginner jek. dahla tak creative lak tu.

oh so, betullah soklan ko kat facebook tu ek? aku da jawab :D

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10:26 PM delete

oh! powernye design lu.... jap gua kopi pes komen mlm semlm kat ym untuk hiburan kite bersama hehhee...

jihan 4040: cuba lu tengok
arin*: uiiyooo
arin*: effek ape lu pakai nie
arin*: hebat la lu... ni lukis kerrrr
arin*: habissss gua
arin*: gua kene xplore bidang lain nie
jihan 4040: eh cantik ke?
arin*: cantik dan hebat
arin*: lu taruk dlm portfolio
arin*: nur Jihan - senior art director
jihan 4040: portfolio pe jadahhh
arin*: design guru - Nur Jihan
jihan 4040: (pause - tlg bukak blog kte sat. mau tanya pendapat)
jihan 4040: ke patut kte buat itam jek?
arin*: itam itu menawan
arin*: mcm kulit gua gak...maybe gelap sket..tapi manis adaaa
jihan 4040: siot jek arin nih. ok la. itam. thanks
jihan 4040: gua mau prektis jadi design guru
arin*: saye merayu
arin*: tolong la jgn
arin*: bagi muka pada saya

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:37 PM delete

weiii siutss... siap kopi-pes smalam nye chat tuh! :P

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10:49 PM delete

tapi byk dialog2 telah ditapis untuk keselamatan kite bersama... hahahah... tapis pe jadah :P tapi molek ler jian kaler tue. mmg berbakat!

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:27 PM delete

ntahnye nak tapis pe? kite ade citer pe? eekekekeke... ;)
tima kasih, arin. kte akan cuba lagi seterusnya.

Reply
avatar