Monday, January 05, 2009 6 Comments A+ a-



...the good ol' days

6 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
10:33 AM delete

muahahahaha.... wehhh.. saiko la ko.. aku baru lepas gelak2 tgk gambar ni semalam... seriyes shaitt tak tipoo..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:09 AM delete

eh ko tiru aku ekkkk. pasang camera dlm rumah aku ke ha? :P

tapi gambar ni mmg classic la bang. tengok mesti nak gelak punye.

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
11:26 AM delete

woi gambar apa ni sebenarnya?? aku taula itu farah farhiah.. apa kena mengenanya ni.. explains ikit..

(disebabkan aku dgn liza ada ramai kawan nama farah, so kitaorang refer farah as farah farhiah hehe)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11:35 AM delete

utk pengetahuan ko pizli.. gambar tu cuba membayangkan apakah farah lebih sedap dari udang yang gebu itu? rahmat sila jawab sekarang!! hahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11:45 AM delete

hahhahahaha...saiko korang..best nya kalau makan char koey teow sekarang..ini gambar by Spema Jalang ..hahahahha

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:45 AM delete

apsal tetiba ko leh buat gambar tu ek? teringat makcik salmah kegemaran kau tu.. sedaps!

Reply
avatar