Friday, January 23, 2009 3 Comments A+ a-

Uji bakat Akademi Fantasia.

Johor Bahru - 24 & 25 Januari 2009.

Lagu : Karma - Cokelat.

"Kenapa anda mengambil bahagian dalam Akademi Fantasia?"
Sebab saya berminat dalam bidang nyanyian dan ingin mempelajari teknik2 yg betul supaya dapat memperbaiki mutu nyanyian saya. Tidak lupa juga untuk mempelopori bidang persembahan pentas, supaya dapat menjadi entertainer yg berkualiti.

"Mengapa anda rasa anda layak menjadi the next Akademi Fantasia winner?"
Kerana saya sangat determined untuk merialisasikan impian saya sebagai seorang penyanyi yg berkebolehan, dan saya percaya saya akan bekerja bersungguh2 dalam masa pengajian. Saya mempunyai motivasi diri yg tinggi untuk berjaya.

Tagline : "Peace!"

Promo clip : Menari terkinja2 sambil buat aksi comel, last skali pusing and say "Peace", sambil membuat gaya awek2 Jepun yg suke pose dalam gambar dengan trademark peace mereka tu.

Outfit dalam promo clip : Tudung bawal kaler putih pin kat depan. Jeans lusuh kaler biru, t-shirt lengan panjang shocking pink. Dan kasut Adidas sponsor, bewarna putih.

Cara perkenalkan diri sebelum persembahan : Senyum semanis mungkin selama 5 saat sambil memandang sekeliling auditorium. "AFUNDI saya! Peace!" sambil membuat gaya awek2 Jepun sekali lagi.

3 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
9:34 PM delete

outfit 'tudung bawal' tu yg tak tahan sekali dud...

Reply
avatar
Digitalite
AUTHOR
1:21 AM delete

afundi Jihan peace...

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
9:34 AM delete

cancel la this year. nnt saing azwan ali plak. next year bleh try lagi.
:P

Reply
avatar