Wednesday, August 30, 2006 0 Comments A+ a-

Dude.. today is like the MOST sangap -est day of the week! At this very moment, the only sound datang dari those 2 IT guys. Itupun macam bisik2 je. Can you believe it?!

Bosan giler. Oh tidak...sipi lagi aku jadi giler. Tolong la!!! Bosannye!!!!

Tapi tima kasih kat Hotlink yg bagi 200 sms free... dapat lah aku berkomunikasi dengan Lan, lelaki yg kadang2-bosan-gak-kat-ofis-dia-kat-Seremban-sana. Oh dan jugak Digi yg memberi perkhidmatan sms, mms, gprs dan call yg murah... dapat gak aku berinteraksi dengan rakan2 lain.

Aaawww... sakit pala dengan kebosanan. Nak muntah dengan kebosanan. Bosannye! Bosan!!!!! Nak berangan pun dah tak lalu dah. Ok la. Japgi aku bosan lagi aku tulis lagi la. Maafkan daku ye blog, aku terpaksa menconteng arang dimuka mu ini.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

...and finally! The most awaited moment sudah sampai. Another 10 minutes to 5.30pm (read : masa untuk balik) Congratulations to myself sebab dapat bertahan selama 9 jam dalam keadaan yg bosan sampai tepu kepala otak.

Selamat Hari Merdeka kepada semua. Enjoy your day off tomorrow.

Hehehehe... ;)