Wednesday, August 09, 2006 0 Comments A+ a-

Malam tadi aku dikejutkan dengan sms yg non-stop dari Maxis. Membuatkan aku marah. Tapi biler aku baca betul2 dalam keadaan mata yg separa terbuka dan kepala otak yg separa sedar, aku dapati rupanya Maxis dah activate kan aku nye GPRS secara percuma.

* Oh ok. Thanks Maxis *

Aku rasa kalo nak pakai GPRS ni, simcard kena yg 64K kan? I read somewhere in the Hotlink website la. Dia kata soh pegi upgrade kat our nearest Maxis centre. Tapi aku tak buat pun, sbb tak silap aku nak upgrade kena charge RM10. Tapi lepas aku activate segala2 mende, configure ape2 patut kat tepon aku tu, aku berjaya juga connect to the Maxis Wap Portal. Dengan perasaan puas hati dan teruja, aku pun tidur dengan tak brapa nyenyak nye.

Heh. Jadik skang aku takyah la tukar sim Digi aku utk melayari web dari fon, dan menghantar/menerima MMS. Yeay! So people, kalau terasa nak posing depan camera, pastu send gambar tu kat aku...siler lah ok!

:P