Friday, August 04, 2006 0 Comments A+ a-

Penat la beb.

Oh...!! Tetiba teringat nak citer. Semalam Abg Tingkat Tiga tu tegur aku.

Aku tgh tunduk menulis sms dalam lift, aku nampak ada org lelaki kat luar tu. Aku biar je la, dia nak masuk...masuk. Taknak dah. Tetiba dia tegur, "Nak naik ke?". Aku angkat muke terus senyum. Biler aku sedar aku tgh senyum dgn dia, tergamam kejap aku. Pastu aku cakap je "A'ah. Naik" Sambil mempamerkan senyuman yg paling menawan yg aku ada.

Keh keh keh.

Dah. Aku nak balik. Giler penat pala otak aku. Rasa macam aku hidup dalam ofis ni sepanjang masa, membuat kerje. I have absolutely lost track of time. Aku dah tak sedar hari/minggu/bulan berjalan dengan laju.

I need a break!!!!

AKU NAK CUTI...!!!!!!!!!!!!

Cuti yg mana aku bleh dok kat Muar, tidur dengan tenang. Tanpa perlu memberi alasan yg ntah ape2 kat The Boss.

PLEASE!

* Yup, aku cakap je kat sini, tapi tak amik gak cuti. Bengong tol aku. Ape yg aku sayang sgt ngan ofis ni ntah. *