Monday, November 27, 2006 0 Comments A+ a-

The difference between Spermajalang and me, well obviously he's a guy and I'm a girl. Apart from that, when he's not around @ The Office, all the staff will be like, "Hey, where is he?" or "Do you know where he puts his file?" and then they would call him up to ask for printer code, pc password and all that stuff. When I'm not around, nobody would notice. They would probably ask, "Oh, she's on leave today is it?" at 5.27 pm.

Yup, huge difference there kan? He's at the top, and I'm at the bottom (Please don't think otherwise, I'm just sorting by importance).

Of course la ade rasa jeles sket, but a little bit only lah. Memandangkan orang kesayangan ni kerja bertimbun! Plus they have to work real close to the bosses. Hehehehe.. Anyway, it's good for you lah Sperm. Satu hari nanti mana lah tau ko bleh jadi partner kat ofis ni. Time tu aku kawan baik ko ok?

Beralih cerita, yesterday one of my closest friend from school got enganged! I didn't get to go sebab gaji tak masuk lagi. Kang susah plak kena isik minyak ngan air liur. Kena kerja kat toll gate sbb tak cukup duit nak kasi lepas.

Dah la the week before, Teh, one of my closest friend from college, got engaged kat Perak. Itupun aku tak dapat pegi jugak sbb jauh. Kakak Dahlia tunang (very) early next year, and will be getting married most probably in June? Sama time dengan Teh, dan dua2 kat Perak. Kalau sama tarikh, I don't mind going to both, but if different dates, terpaksalah aku ke Batu Gajah.

Ni dah pikir siap2 nih. Starting next year punye lah ramai orang nak kawen. Plus, yg akan melahirkan cahaya mata pun ramai gak nih. Nampaknye Mummy akan perli aku lagi la nanti, macam last year, asyik tak balik je sebab banyak wedding invitation. Hehehehe... Kalo aku jahat aku akan cakap semuanya aku tak pegi, sbb I doubt they'd even come to my wedding in Muar dalam 8 tahun lagi. Memandangkan by the time semua org susah nak jalan sbb dah ada anak2 kecik sumer... Tapi, aku takde la jahat camtu kot. Aku RASA aku tak jahat camtu. Tapi tatau la. Hahahahaha....