Wednesday, November 22, 2006 0 Comments A+ a-

I know it's hard for Dahlia, and I know I teased her about it all day yesterday, but last night it backfired. With the help of Grey's Anatomy, he's stuck in my head up until now.

Shucks!

I hate it when he does that. And the imaginations! Huh. Otak aku ni tau tak aku nak exam esok? And my itchy fingers re-opened THE message (You would know this one, Dahlia) in my handphone. I am way too sick, ok.

Sick. SiCk. SICK.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok that was the post for this morning. Now it's almost noon dan perut aku serious dah tak tentu hala. Jiwa raga aku lagi la. Hati tak tenteram. Kepala asyik dok ingat subject untuk esok. Tapi kerja perlu diteruskan. And yet he's still in my head! Damn you!!

Ooops sorry! I better not curse. Nervous nak mampus!

Esok exam beb. ESOK EXAM!!

Dah cukup banyak dah mende yg aku nak fahamkan dan masukkan dalam pala otak aku by today. Tolong la jangan ade yg lain. Terasa sungguh tertekan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Today is the loneliest day of all.

Lonely I'm so lonely,
I have nobody,
To call my own...

Pegi keje sorang2, kat ofis sorang2, balik keje sorang2, kat rumah sorang2.... Tapi bebudak ni dok email pasal party plan for Shamarque who sent his resignation letter yesterday. Heheheh..kelakar! But still, rasa macam ade sesuatu yg nak diluahkan...tapi takde kawan nak dengar, takde kawan yg paham.

Dahlia oh Dahlia, apesal la ko MC harinih? Tiada siapa yg mampu mendengar jeritan batinku ini. (Ouch!)