Monday, November 06, 2006 0 Comments A+ a-

Dear Blog,

I think I need to see Dr. Shariff... for consultation(?) coz I think there might be something wrong with me. Or maybe I'm just mentally sick untill I can't stop eating and gained too much weight. And yes... me being pissed-off at Adik, for being so cleverly stupid, contributed to the input of more calories.

But..... I like having heavy breakfast with Spermajalang (and other friends IF they're early) in the mornings. Sebab boleh mencuci mata, menghilangkan rasa panas duduk dalam ofis takde air-cond and breafkast is much cheaper than lunch. Kan? Tambah lagi sekarang ni raya, sana-sini orang buat open house & majlis kawen. So the supply of food never ends. Oh, and so does the heavy traffic.

Oh yea. Aku rasa aku takde la nak buat Open House...sbb rumah aku tu kecik je...tak seberapa lagipun...tapi jemput lah datang beraya ek. Kuih-muih ada...kalau nak makan sedap2 kedai kat bawah banyak...pilih je..Melayu ada, Mamak ada, Cina pun ada. Kot2 la korang ke area Ampang / Pandan Indah... singgah2 la ye!

Happy Eating!

* Setelah dibaca kembali post di atas, aku dapati ayat aku sangat lah berputar-belit. Mungkin gara-gara sambutan Deepavali. Maaf lah. Malas nak cantikkan balik.