Tuesday, May 22, 2007 0 Comments A+ a-

Ade sorang lelaki ni. Dulu dia yg tetiba tegur aku. Dia mcm orang management building ni jek. Takpun head of Jaga Dept.

Jaga = guards yg pakai topi koboi.

Dia cam muda la orangnye. Dalam 30s gitu. Dia ingat muke aku kot, sbb tu dia dok tegur jek biler terjumpa (Siapa aje pun kat Mont Kiara ni yg gemuk, pendek, tak cun dan bawak bagpack koyak?) Pagi tadi aku bebuat tak nampak dia. Sekali tu dia sempat plak kejar lif aku. Yg cipannye dalam reramai, tingkat 6 (my stop) ialah yg paling atas sebelum dia. Dia gi tingkat 13 kot. So masa tinggal 2 org dlm lif tu aku igt dia nak wat bodo je la since aku tak pandang dia pun sbb dia diri blakang aku. But he had to go and stand on the opposite side dimana aku akan nampak dia. Pastu dia tanya aku tinggal mana. I can't lie bcoz we're face to face (kalau kat cyberspce tu bleh je. hehehhehe) So I said Ampang and he was like, "Jauhnye! Apsal tak mintak keje kat Ampang Point ke.." Pintu lif dah bukak ni, so aku cakap la "Takde" dengan suara serak2 aku (sbb bangun tido + sbb sakit tekak mau demam wooo) sambil aku nak kuar lif kan. Skali tu aku dah kuar dia leh sambung lagik, "Mungkin dah selesa kat sini kan...". Aku pun pusing la, senyum & said "A'ah" which I bet dia tak dengor pun.

Isk. Rimas pulak aku dibuatnye. Sbb cam makin lama aku tengok dia, makin sleazy his face becomes. Kehkehkeh... Jahat ek aku? Sbb tu aku prefer jalan tunduk aje. So biler ada orang tegur, aku ada alasan "tak perasan" nak tegur balik. Hehehhe..

Harap2 aku tak jumpa dia lagik pasni. :P