Friday, May 25, 2007 0 Comments A+ a-

So ok, I know men are stupid but this morning ada yg lagi bangang nak mampos. Mamat motor ni menyelit2 pastu langgar side mirror aku. Bukannye aku tgh bergerak, tgh dlm jem... pun dia takleh bajet. Bodo btol. Aku tgk la dia, ewah...takde cakap sorry pun. Aku pun hon ler. Pastu dia cam malas2 angkat tangan cakap sori. Tapi tak tgk pun aku. Kinda like, rolling eyes dan buat benda yg dipaksa.

STUPID ASSHOLE.

Aku tak prasan plak side mirror aku tu dah terbengkok keluar. Aku ingatkan dia terpantul balik ke kedudukan asal. Kalau aku tau, mmg aku sondol je mamat motor yg bodoh tu. Eiiii geram aku! Apekejadahnye bahlol sangat! Buat aku menyumpah aje pagi2 nih. Kalau dia bertanggungjawab, dia pandang aku...cakap sorry dan betulkan balik cermin aku tu. Tapi masalahnye dia bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sangat!!! Tensen aku.

Jenis yg cenggitu bleh percaye ke nak jadikan ayah kepada anak2?

NO F**KIN' WAY!!!

Daripada dapat spesis laki DUMBASS cenggitu, baik aku stay single. (Just another reason to add to my very long list of Why I Hate Men)

But anyways, enuff of that. Aku kalah dalam permainan aku sendiri. I'm having coffee now. ANd it feels gooooooooooooooood..... Hahahahahha...