Monday, May 07, 2007 0 Comments A+ a-

I went to watch Spiderman 3 dengan Jaja, and not alone! Yeay!! Sape sangka I actually have a social life... every once in a while... hehehhee... Tapi kan, aku terpaksa disagree dengan Hafezh yg kata "the best Spiderman sequel". Aku nyaris2 menjerit meminta tolong untuk dilepaskan dari diseksa menonton movie tu. To me, it was awful. Seriously. Belum 1 jam aku dah gelisah biler citer nak habis sbb dragging giler! And so damn pathetic! Yang part ada American flag, dengan Spiderman parade with all the New Yorkers dok tepuk2 tangan biler tengok Spiderman kalahkan those evil duo.

DUH~!

Kiteorg dah dok menguap sampai nak tertido. Kat tengah2 movie tu, tetiba filem rosak and the theatre went seriously dark. I wanted to grab Jaja and run out of there but she asked me to be patient. I think I'd rather watch Dafi (AF5) sing over and over again.

But hey, I have my fav moments in the movie. It was when Harry smiles. Every single time he smiles. He is just so handsome! And.... ermm... yea, that's about it.

Berbalik kepada harini, surprisingly jalan tak jem teruk. Aku kuar lambat harini. 7.45 coz I was seriously not in the mood. Aku sampai parking kat Hartamas tu kol 8.50...caye tak?! Lebih kurang 1 jam je travel on a Monday morning. Hmmm... pelik betul. Usually perjalanan aku ke ofis mengambil masa 1jam 15-30minit. I thought after coffee I'd cheer up, but until now takde apa. I'm still sleepy and SO not in the mood. Aku cuma cakap ngan member projek aku yg sorang tu je. About 3-4 short sentences. Harap2 takde sape ajak aku bebual harini. YM I don't mind. In fact, lagi ada org nak chat lagi bagus. Just don't make me talk.

I wish I can crawl back to bed bersama2 bantak bucuk.....