Sunday, May 27, 2007 0 Comments A+ a-

Today, Sunday, is SO not my day.

Pagi aku ingat sempat nak kuar awal for class, but kemas2 beg pastu lambat. Then gi isik minyak, skali lagi dalam keadaan mamai, sampai ler melimpah2 minyak tu terlebih aku isik. Bengong btol. Pastu aku amik jalan yg banyak traffic light, which semuanya merah biler aku sampai. Dan membuatkan aku lambat gi kelas. Tempat aku biasa park dah penuh, so aku park tempat lain yg kena panjat tangga yg sangat lebar. Punye la tercungap2 tetiba tersedut nyamuk betul masuk tekak aku. Cilaka punye nyamuk. Tersedak2 aku dibuatnye. Sebaik aku jenis bawak air masak ke hulu ke hilir. Sampai je kelas, cikgu dah ada. Cikgu aku best ler. My own supervisor, the cute lecturer mcm teddy bear yg aku pernah mention before this. Sepanjang kelas aku dok menguap, tp sebab aku keletihan giler babassss. Otak aku slow yg amat harini. VERY slow & orang bleh dengo dia berdenyut2. And now I'm stuck at the office, thinking of home.

Adoiii.. malang btol nasib. Ni sumer gara2 pagi tadi lepas rushing kemas beg, aku kuar rumah terlupa baca Bismillah. Dah masuk keta nak gerak baru aku teringat. InsyaAllah lepasni taknak terlupa lagi.