Aku Gemok

Saturday, May 16, 2009 2 Comments A+ a-

AKU GEMOK!!!

DAN HODOH.


BYE.


Ahaa.. aku baru je buat posting kat atas tu, pastu gi jumpa Farah & Rahmat tadi, Farah kata aku da makin gemok.

YES, I KNOW!!!

Aku makin banyak makan ke? Aku rasa tak kot, sama jek intake aku dulu & skang. Makin banyak dok diam, tak exercise kot? Maybe la. Tapi dulu pun aku takde exercise. Oh tapi dulu naik lrt pi keje. Skang kan naik keta jek manjang. Pegi KLCC, Sogo pun naik kete sampai basement. Hahahah..

* Amik pisau hiris2 lemak yg berlebihan kat badan *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Is it possible for me to go to Bandung and NOT shop?

I think boleh la. Seriously aku takde duit. Paling best pun aku akan belikan kain baju yg dipesan oleh sedara-mara dan rakan-rakan. And maybe 1 or 2 helai for myself yg tak lebih 100k for both, combined. Dapat cuci mata sambil makan-makan je cukup la.

Tambah lagi berat badan......

2 comments

Write comments
farah
AUTHOR
9:39 PM delete

Jihan...aku pun sama pe ngan ko..at least ko ade kawan kan iaitu 'aku' sama saiz

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:58 PM delete

tidak farah! tidak!!!
aku JAUH lagi gemokkkkk dari kau.

Reply
avatar