Sedih dan Keciwa

Thursday, May 28, 2009 9 Comments A+ a-

Sape2 yg tau mana bleh dapat ticket free atau lebih murah, untuk ke Pesta Malam Indonesia 3 in June... please let me know!

Skang aku da ada geng nak pegi.. yeay yeay.. tapi skang pulak tiket mahal... kene time yg aku tgh bajet giler babas untuk Bandung.

Shucks!!

Dah la Crocs tak sampai lagi, so tak dpt nak bergaya ke Kuantan dgn kasut baru. Tiket plak takde free, tambah lagi ada orang tu tak online. Cis. Memang menguji tahap kesabaran I!

9 comments

Write comments
fiore
AUTHOR
4:55 PM delete

ooooooooooooo pttler bersedih...saba jela...

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
5:04 PM delete

ahahahaha... =P

Reply
avatar
Farah
AUTHOR
9:39 PM delete

Huhu...aku rasa bersalah

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
10:18 AM delete

tak payahla pergi pesta malam indonesia tu... kau tu Malaysian.. ooh lupa boyfriend kau Indonesian kan? sekarang aku faham.. kau nak mendalami sifat² diaorg di Pesta tu.. hahahahaha

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:23 AM delete

farah : bukan salah kau maaa...

pizli : hahahahha.. cis! mana de.. *tersipu2 malu* aku mmg suke lagu2 diaorg la.. ramai je malaysian yg pegi pun. tengok dari jauh je.. jgn masuk group yg depan2 pentas tu.. itu takot! =P

Reply
avatar
Digitalite
AUTHOR
11:06 AM delete

Setuju dengan Pizli. Aku ada masalah skit bila radio lagi banyak mainkan lagu Indon dari lagu Aweera (takpenah klua pun)

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
12:41 PM delete

aweera????
dia ada lagu dah ke?

Reply
avatar
Digitalite
AUTHOR
12:31 PM delete

dia belum ada lagu. tapi tonyok eh i mean tomok tuh pun belum ada lagutapi lagu dia asik klua je radio... sekali sekala sapot lah aweera tuh dari kluakan lagu indon.

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:25 AM delete

tonyok? LOL! i hate his hair.
okla, pasni aku cuba2 dengar lagu aweera ok. =P

Reply
avatar