Lagu

Tuesday, May 26, 2009 2 Comments A+ a-

Lagu kegemaran saya pada waktu sekarang ni ialah Battlefield - Jordin Sparks.



Aku suke jugak la Jordin Sparks tu. Lagu dia takat nih sumer best2 - yg mana kuar kat radio jek la, yg tak femes tu aku pun tatau. HD dah penuh, malas nak dwnload. American Idol yg baru ni cute, tapi meh kite tengok femes mana dia akan jadi...

Chris Daughtry tetap menjadi pilihan no 1 walaupun dia American tak-brapa-Idol. Suara sedap & sexy giler babas.

* Chris, marry me! *

Eh lupa. Dia da kawen plaks. Isk isk...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Cinta ibarat kupu2. Makin kau kejar, ia menghindar. Tapi bila kau biarkan ia terbang, ia akan menghampirimu disaat kau tak menduganya tapi sering pula ia menyakiti. Tapi Cinta itu hanya istimewa apabila kau berikan pada seseorang yang layak menerima.."

Wormtail : Dude, why tf ada quote pasal cinta2 ni?
Scabbers : Hahaha.. ok ape. Once in a while.
Wormtail : Geli. Yucks. So not you, man.
Scabbers : Yea, I know! Cool kan?
Wormtail : Whatever.

* Quote tu tatau sape punye, tapi amik dari my chat friend from Bandung, Jihan. *

2 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
12:57 PM delete

Jordin Sparks nih aku suka sebab ada gambar bogel. Tapi aku tak tengok lagi. Tapi teh fact ada, buat aku suka dia haha

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
3:28 PM delete

uiks ada ek? cam tak caye jek.. dia tu cam sopan2... =D

Reply
avatar