Friday @ The Office

Friday, May 15, 2009 2 Comments A+ a-

Baru je cek dia nye schedule. Padanla takde news. Not available rupanya! Tapi tak bagitau plak nak gi mana kan? Hmmm... Ingatkan jalan kaki balik rumah, or naik rakit.. sbb tu berhari2 tak sampai. Hehehe..

Ahaa.. aku baru nampak si Farhiah ni online. Kalau tak mmg serious aku takde kawan waktu bekerja. Pizli takde, dia pun takde. Diaorg takde, aku tak tau pada siapa harus aku mengadu dan luahkan isi hati. Cewah. Aduh Farhiah ni plak online semata2 nak kasitau aku yg dia nak pi facial jek ke?

* Keje la weii!!! Curi tulang!!! *

Oh ye, kenapa font kat kotak blogger ni macam dah tukar? Terus aku jadi seronok untuk menaip. Walaupun sebenarnye aku takde isi cerita untuk disampaikan... kecuali the fact that aku SANGAT malas.

Manjib sent the picture yesterday, along with a few others yg best gak. Real Meaning of Words katanya. And this picture says Friendship. Pada aku, ia sangat sweet. Aawww =)

Hari Jumaat nih memang hari paling malas lah. Dok bergossip dengan member jek nih. Budak opes. Syok woo.. kalo ada Kak Yani (kakak opes sebelah yg VERY informative) ada memang bertambah syok. Siap bersila depan laptop masing2 la jawabnye nanti. Dengan secawan kopi dan biskut Lexus within reach. Ahaks...

Btw, if kita makan biskut Lexus banyak2, boleh ke kita dapat kereta Lexus sebijik? Hmmmm....

Naluri nak tengok wayang datang lagi. Nak tengok I Love You, Man dan Angels & Demons. Masalahnya, member tengok wayang tu kat Shah Alam. Dan dia pun tengah takde duit skang ni. Dia soh aku gi sana, aku soh dia datang Ampang. Ha bagusla, last2 dua2 tak bergerak. Tapi dalam keadaan tengah bajet ketat giler skang, nak tengok 1 movie pun kene pikir 2-3 kali. Maybe masih mampu lagi la kot, cuma takleh pi tengok tempat mahai2 la. Kat Galaxy sudah. Sorang2 pun jadi lah...

Ini lah dia kehidupan seorang perempuan takde kawan & tak banyak duit.

Pathetic, kan?

Oh heyyy... my next birthday InsyaAllah akan disambut di Jakarta! With Mummy, Makton and Cousin Dina. Nak je aku book for one whole week, tapi apakan daya... kerja tetap kerja. So 5 days in Jakarta. Will probably go to Bandung for some shopping. Eh eh, bulan July punya trip tak sampai lagi dah nak berangan April depan. Cis!

Thanks, Air Asia for the 0 fare. I Love You! ;)

Nak post lirik lagu lagi boleh tak? Peterpan - Yang Terdalam

Kulepas semua yang ku inginkan
Tak akan ku ulangi
Maafkan jika kau kusayangi
Dan bila kumenanti

Pernahkah engkau coba mengerti
Lihatlah ku disini
Mungkinkah jika aku bermimpi
Salahkah tuk menanti

Takan lelah
Aku menanti
Tak hilang
Cintaku ini
Hingga saat kau tak kembali
Kan kukenang di hati saja

Kau telah tinggalkan
Hati yang terdalam
Hingga tiada cinta
Tersisa dijiwa



Ada orang tu haritu kata suka lagu ni. Bila lama2 dengor, jadi best plak. Dan ye lah ek, sedih gak. Jommm layan jiwang! Ahaks~

2 comments

Write comments
Farah
AUTHOR
10:48 AM delete

Hehehehe...aku keje....cuma lari kan diri kejap..hehehehe

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
8:37 PM delete

time keje pi facial! buat aku jeles jekkk =P

Reply
avatar